Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 13.05.2021, 21:33

Пастирська ЗОШ

Меню сайту
Погода

Інформація для учнів

 

 

 

 

 

ПАМ’ЯТКА

для учнів та батьків на зимові канікули

 

УЧЕНЬ! БЕРЕЖИ СЕБЕ!

  1. Постійно дотримуйся правил дорожнього руху. Ніколи не порушуй їх, це небезпечно для життя. Переходь вулицю тільки у відведених місцях. Не влаштовуй ігри на проїжджій частині вулиці. Правильно користуйся  транспортом.
  2. Не грайся сірниками та іншими легкозаймистими предметами. Будь обережний з газом. Не вмикай його без дозволу батьків та без потреби.
  3. Не прикрашай ялинку ватою, паперовими іграшками. Не запалюй бенгальські вогні, свічки.
  4. Не чіпай невідомі тобі предмети. При виявленні вибухонебезпечних предметів, повідом дорослих.
  5. Будь обережний з електроприладами. Не вмикай їх без дорослих. Не торкайся оголених проводів.
  6. Не чіпай бездомних кішок та собак. Спілкування з ними призводить до нещасних випадків.
  7. Не ходи на водоймища. Тонкий лід – це небезпечно для життя.
  8. Будь обережний під час катання на санчатах, лижах, ковзанах. Не гуляйте довго під час сильних морозів.

Любий учень, дбай про своє здоров’я та життя!

 

ШАНОВНІ БАТЬКИ!

  1. Не залишайте дітей без догляду. Знайте, де і з ким бувають Ваші діти, чим вони займаються.
  2. Випускаючи дитину на прогулянку, нагадуйте їй про правила дорожнього руху, не дозволяйте купляти петарди, запалювати бенгальські вогні.
  3. Не залишайте колючі, ріжучі предмети та сірники у легкодоступному для дітей місці.
  4. Не допускайте переохолодження дитини. Постійно нагадуйте про правила власної безпеки.

Шановні батьки, дбайте про здоров’я та життя Вашої дитини!

 

Бажаю гарних канікул!!!

З повагою,

класний керівник

Пам’ятка батькам на час карантину

(11.01-24.01.2021)

 Карантин – не канікули! Зберігайте спокій, мийте руки та залишайтесь вдома.

Навчання на карантині продовжується, не зважаючи ні на що! 

Але прошу ставитись із порозумінням до тих, хто це навчання організовує . Ми в ситуації дистанційного навчання , так само як і ви, тож давайте співпрацювати!

   Усі завдання, посилання та інші матеріали для дистанційного навчання ви можете знайти на сайті нашої школи. Шкільний сайт – це спосіб первинного інформування батьків і учнів про навчання в умовах карантину.

Інструкція

для батьків про організацію навчання

для учнів 2-9 класів 

1.       2-4 класи

- Самостійне опрацювання навчального матеріалу разом з батьками, який одержали від учителів.

- Виконання заданих завдань і вправ.

- Перевірка виконання завдань здійснюватиметься в телефонному режимі.

2.     5-9 клас

-Навчальний матеріал з кожного предмету дається на самостійне опрацювання.

- Учень щоденно виконує завдання з предмету відповідно до розкладу уроків навчального закладу.

- Перевірка письмових завдань, наданих вчителем з кожного предмету, буде здійснена після відновлення навчального процесу.

- Зворотний зв'язок «учень-учитель» здійснюватиметься у телефонному режимі.

Зберігайте спокій, контролюйте навчання дітей і будьте здорові!

Разом, ми впораємось з усіма викликами сьогодення!

 

Права дитини

 

Незважаючи на те що ти ще маленький, ти все одно людина, яка має права. Свої права ти можеш знайти у спеціальному документі, який називається Конвенція про права дитини. У цьому документі записані твої права, якими ти можеш користуватися до 18-ти років, тому що після цього ти стаєш дорослим. Конвенція є доволі складним документом, тому ми коротко розповімо тобі про твої права:

  • ти маєш право на життя. Ніхто не може позбавити тебе цього найціннішого дару!
  • ти маєш право на піклування і турботу. Це означає, що твої батьки повинні піклуватись про тебе, дбати про твої інтереси;
  • ти маєш право на достатнє харчування та дах над головою. Про це також піклуються твої батьки, а якщо їх у тебе немає, то держава;
  • ти маєш право на розваги. Дорослі повинні будувати для тебе дитячі майданчики та місця проведення дозвілля. Це стосується і театру, в якому повинні також ставитись вистави для дітей;
  • ти маєш право на освіту. Хочеш ти того чи ні, але ти повинен ходити до школи. Якщо ти хочеш стати відомою людиною, то ти обов’язково повинен навчатися!
  • ти маєш право на медичну допомогу. Якщо ти поранився, то ти можеш звернутися до лікаря, який тобі допоможе!
  • ти маєш право на приватне життя. Ніхто не може перевіряти твої речі, читати твої листи. Ніхто не може казати тобі погані слова, принижувати тебе;
  • ти маєш право висловлювати свою точку зору, але вона не повинна ображати інших людей.

Пам’ятай, що ти людина, ніхто не може тебе ображати, бити, жорстоко і несправедливо поводитись з тобою, примушувати працювати на дорослих.

Якщо ти став жертвою подібного поводження, ти можеш звернутись за допомогою до міліції.

 

Матеріали взяті з http://www.babybezpeka.org.ua

 

 

 

Права та обов'язки учнів

У п. 1 статті 51 закону України «Про освіту» зазначено, що учні мають гарантоване державою право на:

✐ навчання для здобуття певного освітнього та освітньо-кваліфікаційного рівнів;

✐ вибір навчального закладу, форми навчання, освітньо-професійних та індивідуальних програм, позакласних занять;

✐ одержання направлення на навчання, стажування до інших навчальних закладів, у тому числі за кордоном;

✐ користування навчальною, науковою, виробничою, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою базою навчального закладу;

✐ доступ до інформації в усіх галузях знань;

✐ участь у науково-дослідній, дослідно-конструкторській та інших видах наукової діяльності, конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах;

✐ особисту або через своїх представників участь у громадському самоврядуванні, в обговоренні, вирішенні питань удосконалення навчально-виховного процесу, науково-дослідної роботи, призначення стипендій, організації дозвілля, побуту тощо;

✐ участь в об'єднаннях громадян;

✐ безпечні й нешкідливі умови навчання та праці;

✐ трудову діяльність у встановленому порядку в позаурочний час;

✐ захист від будь-яких форм експлуатації, фізичного та психічного насильства, від дій педагогічних, інших працівників, які порушують права або принижують їх честь і гідність.



Відповідно до п. 1 статті 52 закону України «Про освіту» обов'язками учнів є:

✐ додержання законодавства, моральних, етичних норм;

✐ систематичне та глибоке оволодіння знаннями, практичними навичками, професійною майстерністю, підвищення загального культурного рівня;

✐ додержання статуту, правил внутрішнього розпорядку навчального закладу.



 

Згідно з п. 3 цієї ж статті інші обов'язки осіб, які навчаються, можуть установлюватися законодавством, положеннями про навчальні заклади та їх статутами.

 
Азбука моральних заповідей 
(Складено на основі книги В.О. Сухомлинського «Як виховати справжню людину»)
 
— Б —
Батьківщина — твій дім, твоя колиска. У рідному домі не завжди все гаразд.Є в нас своє лихо і горе. Говорячи про них, пам'ятай: ти говориш про лихо і горе свого рідного дому... Говорити про недоліки — для цього великого розуму не треба. Зневажай демагогію і балаканину. Думай і роби все для того, щоб перемогли добро і справедливість... Батько — найрідніший, найдорожча для тебе людина, в образі якої втілюється людська відповідальність за твою появу на світ, за кожний твій крок, вчинок, за весь твій життєвий шлях — від народження до смерті... Бути гідним свого батька — твоя особиста честь. Будьте добрими дітьми своїх батьків. Три нещастя є в людини: смерть, старість і погані діти — говорить українська народна мудрість. Старість невідворотна, смерть — невблаганна, перед цими нещастями ніхто не може зачинити двері свого дому. А від поганих дітей дім можна зберегти, як від вогню. І це залежить не тільки від твоїх батьків, а й від вас самих — дітей. Бути справжньою людиною — це означає віддавати сили своєї душі в ім'я того, щоб люди навколо тебе були красивішими, духовно багатшими, щоб у кожної людин, з якою ти зустрічаєшся в житті, залишилося щось хороше від тебе, від твоєї душі. Бережи та шануй пам'ять про померлих. У кого немає в душі минулого, в того не може бути й майбутнього. «Кожна людина — це неповторний світ. Під кожним нагробком — світова історія» (Г. Гейне). 
 
— Г — 
Гідність — мудра влада тримати себе в руках. Благородство твоєї людської особистості виявляється в тому, наскільки мудро й тонко ти зумів визначити, що гідне і що негідне. Гідне повинно стати самою суттю твоєї духовної культури... 
 
— Д — 
Дідусеві й бабусі — почесне місце в домі. Якщо вирішується якась нелегка і непроста справа — перше слово нехай належить дідусеві й бабусі. Не соромся і не бійся поділитися з ними своїми радощами або горем, вони вміють освітлювати людську радість мудрістю життя, і радість зробить тебе подвійно щасливим... 
 
— Ж — 
Жіночність — це найвищий вияв людської краси. В цій красі — народження нового життя, цвітіння розвитку. Носій і творець життя — жінка — найглибше втілює високоморальне ставлення до майбутнього людства. Поважати жінку — означає поважати життя. Знання — неоціненне багатство, якого маєш ти набути в роки дитинства, отроцтва, ранньої юності. Те, чого ти не здобув у юні роки, ніколи не здобудеш потім. Твій обов'язок — учитися в повну міру своїх сил. 
 
— І — 
І ще є одне духовне начало в нашій людській любові. Це — наша потреба в людині. Не можна жити без почуття й усвідомлення того, що ти комусь потрібен, що хтось бачить увесь сенс свого життя лише тому, що є на світі ти. 
 
— К — 
Краса — могутній засіб виховання чутливості душі. Це вершина, з якої ти можеш побачити те, чого без розуміння й відчуття прекрасного, без захоплення і натхнення ніколи не побачиш. Краса — це яскраве світло, що осягає світ... Я б назвав красу гімнастикою душі — вона випрямляє наш дух, нашу совість, наші почуття, переконання. Краса — це дзеркало, в якому ти бачиш себе. 
 
— Л — 
Любов до людей — це твоя моральна серцевина. Любов — могутня вихователька. Вона робить людину чистішою, чеснішою, щирішою, вимогливішою і суворішою в додержанні основ життя... Людина залишає себе насамперед у людині. У цьому наше безсмертя. У цьому найвище щастя і сенс життя. Якщо ти хочеш залишитися в серці людському — виховай своїх дітей. Виховання людини — найважливіший громадський обов'язок. 
 
— М — 
Мати творить твою неповторну особистість — ось у чому сенс, мистецтво і майстерність того, що ми називаєм народженням. Берегти матір — означає турбуватися про чисте джерело, із якого ти пив від часу свого першого дихання і будеш пити до останньої хвилини свого життя. Мужність — це справжня краса духу й тіла, переконань і вчинків. Мужність робить людину могутньою і доброю, сильною і ласкавою. 
 
— Н — 
Ніколи не забувай про свою теплу, затишну колиску, з якої ти вилетів, як пташеня, якби не вона — ти був би ніщо, перед тобою не відчинилися б двері у величезний світ Батьківщини. 
 
— О — 
Опановуй головне в духовній культурі — культуру людських відносин: умій розрізняти в людині світле і темне. Те, що ми називаємо повагою до людини, — це віра в добре начало в ній. 
 
— П — 
Праця - це не тільки лопата й плуг, а й думка. Дуже важливо, щоб наші вихованці переконалися на власному досвіді, що думка — це нелегка праця, і саме її складність, трудність і дає людині велику радість. Рід людський складається з поколінь, — це велика мудрість нашого буття... Повага, шанування старших поколінь — закон нашого життя. Поважати старших треба тому, щоб утверджувати гідність кожної людини. 
 
— С — 
Скромність — це дисципліна людських відносин, вчинків, бажань, думок і почуттів, волі та характеру. Бути скромним — означає ні на мить не забувати, що кожна людина, з якою ти спілкуєшся, має свою гідність, і твоє справді вільне і щасливе життя полягає в тому, щоб утверджувати гідність кожної людини. Совість живе в людському житті лише на поживному ґрунті совісності, сорому; совість — це знання, багато разів помножене на переживання, почування, а похідними цієї дії є сором, відповідальність і обов'язок, повинність. Соромся порожнечі душі. Найбільше соромся того, що в тебе немає своїх святинь, своїх непохитних, незаперечних істин, правил, принципів. Соромся слабовілля, безпринциповості, «безхребетності». Гори від сорому, якщо відчуваєш, що в тобі заворушився мерзенний черв'ячок, ім'я якому «моя хата з краю». Соромся байдужого ставлення до життя, виконання обов'язку. Соромся безвідповідальності, легковажності своїх почуттів, уподобань, у своїх почуттях треба бути вірним і зобов'язаним. Соромся безкультурності. Невігластво розуму і почуттів збіднюють людину, роблять її примітивною. 
 
— T — 
Терпимість і непримиренність — дуже важливі елементи духовної культури, які тобі треба опанувати для того, щоб орієнтуватись у безмежно складному світі людських пристрастей і характерів. 
 
— У— 
Умій відчувати поряд із собою людину, умій розуміти її душу, бачити в її очах складний духовний світ — радість, горе, біду, нещастя. Умій бути вдячним. Почув похвалу — дякуй і радій, що ти рухаєшся в напрямку людської досконалості. Почув докір, осуд — дякуй за те, що тебе вчать жити. Умій правильно бачити навколо себе щедрість і скнарість, справжнє багатство душі й потворну убогість Умій жаліти і шкодувати, берегти і оберігати; умій побачити ту безмежно дорогу людську цінність, де від золотої купи залишилося кілька зернинок, від яскравого і гарячого багаття — кілька жаринок, від багатого плодозбору — кілька яблук. Умій бути скромним, оберігати себе й інших від зухвальства, несправедливості, надокучливості. Учитель творить людину. Ці мудрі й вагомі слова можна сказати тільки про матір і батька. Знай, що велике щастя вчителя — бачити тебе таким, яким він створив. 
 
— Ш — 
Школа — це духовна колиска народу. Чим більше піклування про свою колиску виявляє народ, тим блискучіше його майбутнє, школярі — це не просто діти, які зібралися в одному місці. Вони являють собою дитяче суспільство, що живе за своїми гармонійними законами. 
 
— Ю — 
Юнаки і дівчата, ви повинні знати історію свого народу, у ваші душі мають увійти кращі народні традиції, стати для вас святим законом. — Я — Якщо ти робитимеш тільки те, що хочеться, якщо активність твоя спонукатиметься тільки передчуттям задоволення — в житті у тебе нічого не буде дорогого і святого, душа твоя не осягне, що таке любов, відданість, бажання твої будуть низькими і убогими, а життя без благородних людських бажань — порожнім і нудним.
 
 
 
 

 

Дружба — це школа виховання благородних почуттів 
 
ЗАКОНИ ДРУЖБИ: 
 

 

 

1. Не залишай друга в біді. Бути вірним дружбі —означає ділити з другом не тільки радість, а й горе. 

2. Тобі не байдуже, який твій друг. Дружба — це моральне збагачення людини. Знайшовши надійного друга, ти помножуєш свої сили, стаєш морально чистішим, багатшим, красивішим. 

3. Дружба — це насамперед віра в людину, вимогливість до неї і повинність. 

4. Дружба і егоїзм — непримиренні й несумісні. 

5. Дружба вчить любити віддано й стійко, бути непримиренними. Дружбу я назвав би вершиною, з якої перед людиною відкривається найдрібніші деталі доблесті та раси, вульгарності й потворності. 

6. Дружба випробовується в біді й небезпеці. 

7. Умій жити так, щоб тебе з другом об'єднувала єдність духу, ідеалів... Нехай дружба буде для тебе яскравим світлом, що осягає мету життя. 

8. Юність без вірної, відданої дружби — убога і порожня. Не вміючи дружити, ти обкрадаєш себе. 

9. Дружба виховує відданість високому, ідеальному, тому що в дружбі більше віддають ніж беруть — найбагатшим стає найщедріший. 

10. В дружбі ти проходиш справжню школу безкорисливості. Дружба дає незрівнянну радість від того, що ти віддав. Дружба, по суті, відкриває нам справжній сенс життя. 

11. Друг — якщо це тільки справжня дружба -— стає частинкою тебе самого. Якщо ти бачиш у другові щось погане, не гідне вашої однодумності, вашого прагнення до ідеального, скажи йому відверто про це. Ти повинен бути найсправедливішим, наймужнішим і найсуворішим суддею свого друга. Взаємна відповідальність, яка осгає нашу дружбу, — найважливіше джерело вірності, відданості. 

12. Без відданої, вірної, вимогливої дружби неможливий колектив. 

13. Бути вимогливими у дружбі — означає мати мужність розірвати її, якщо друг зраджує те, в ім'я чого склалася дружба. 

14. Із цеглинок міцної, ідейно багатої дружби будується те, що я назвав би моральною силою колективу.
 

Вісім негідних речей

 
 
1. Негідно будувати своє благополуччя, радощі, втіхи, спокій за рахунок утисків, невлаштованості, горя, хвилювання іншої людини. 

2. Негідно залишати товариша в біді, небезпеці, проходити повз чуже горе, страждання. Моральна глухота і сліпота, задерев'яніння серця — одна з найогидніших вад. 

3. Негідно користуватися результатами праці інших, ховатися за чужу спину. 

4. Негідно бути боязким, розслабленим; ганебно виявляти нерішучість, відступати перед небезпекою. Хоробрість, відвага — джерело мужності. 

5. Негідно давати волю потребам і пристрастям, що ніби вийшли з-під контролю людського духу. 

6. Негідно мовчати, коли твоє слово — це чесність, благородство і мужність, а мовчання — легкодухість, підлість. 

7. Негідно справжньої людини не тільки обманювати, лицемірити, плазувати, підладжуватися під чиюсь волю, а й не мати власного погляду, втратити своє обличчя. 

8. Негідно легковажно кидатися словами, давати нездійсненні обіцянки. Негідною є надмірна жалісливість до самого себе, як і безжальне ставлення, байдужість до іншої людини.

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

Міністерство
Служба якості
'
Черкаський інститу
Педадогічна преса

Copyright MyCorp © 2021
Зробити безкоштовний сайт з uCoz