Демократизація - виконання всіх законів України;
Гуманізація - особистісно - зорієнтоване навчання на засадах українознавства і громадянської освіти;
Родинність - національне виховання, в основі якого лежить почуття до роду, народу, держави, світового співтовариства, працьовитість, шляхетність, милосердя, щирість, любов до батьків, до свого краю, історії народу, до порядку, пошана до старших, знання роду, подружня вірність і любов, відродження звичаїв, традицій, обрядів та сімейних народних ремесел
Школа- родина - це новий підхід до освіти. Школа такого типу створює умови для взаєморозкриття добрих починань батьків, учителів, друзів школи, а також акцентує увагу на тому доброму, талановитому, що є у кожній дитині. Важливе місце відводимо відродженню та вдосконаленню родинного виховання, підвищенню ролі в сім'ї, родини, як одного з важливих суб'єктів в навчально-виховному процесі. Педагогічний колектив тісно співпрацює з батьками: залучає батьків до активної участі в навчально-виховному процесі; спільні свята, зустрічі з батьками, що дозволяє краще вивчити ціннісні орієнтації, інтереси, потреби родин (Педагогічний всеобуч для батьків; дослідження свого роду; спортивні змагання « Мама, тато, я - спортивна сім'я»; родинні свята «Шануй батька й матір», «Сімейний вогник»; Свято першого дзвоника; Свято останнього дзвоника; Випускний вечір; Свято Нового року; Святий Миколай; Свято 8 Березня; свято збереження традицій « Це вишивання для мене - як бальзам»; акція «Родинний сад».
ОСВІТНІ ТА ВИХОВНІ ЗАВДАННЯ ШКОЛИ-РОДИНИ:
- створення необхідної комфортності для учнів в процесі освітньої діяльності, забезпечення можливостей рівного доступу до якісної загальної середньої освіти;
- вдосконалення індивідуальної роботи з обдарованими учнями щодо розвитку їх творчих здібностей та інтересів, підготовки до участі у районних предметних олімпіадах, конкурсах, змаганнях;
- спрямування зусиль педколективу на виконання Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності ;
- забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів;
- виховання громадянина України;
- формування патріотичних почуттів учнів, спрямування їх духовного розвитку.
- виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, рідної мови, національних цінностей українського народу;
- формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;
- виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина;
- виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів.
- Стан здоров'я дітей, тенденція до його змін на краще;
- Комфортне психологічне самопочуття вихованців та педагогів;
- Розвиток потенційних можливостей учнів;
- Забезпечення засвоєння державних стандартів освіти та підвищення якості навчальних
досягнень;
- Виховання національно - свідомого громадянина засобами родинного виховання
1. Тест для учнів «Незакінчена пропозиція»
2. Анкетування батьків «Які ми батьки»
3. День добрих справ - спільна трудова діяльність педагогів, батьків і дітей
(заготівля дров, ремонт кабінетів)
4. Дослідження «Хороші та проблемні батьки»
5. Година спілкування «Без родини немає держави»
6. День довіри - у визначені дні педагоги, лікар, психолог ведуть прийом батьків
і консультують їх з проблем виховання.
7. Педагогічний всеобуч для батьків.
8. Дослідження свого родоводу.
9. Спільні родинні свята
10. Акція « Родинний сад»
11. Виставка робіт учнів та батьків «Це зробила наша сім'я»
12. Свято збереження традицій «Це вишиття для мене - як бальзам»
13. Вечори «На сімейний вогник», «Вечір сімейних традицій»
14. Ознайомлення батьків з педагогічною літературою.
15. Дні відкритих дверей.
16. Конференція з обміну досвідом родинного виховання.
17. Відкриті уроки для батьків.
18. Проведення вечорів запитань і відповідей.
2015 – 2016 н.р.
1. Створення умов для різнобічного розвитку і саморозвитку особистості, індивідуалізації і диференціації навчання, переходу на особистісно орієнтовані технології навчання.
2. Методи оперативного контролю і самоконтролю результатів діяльності учнів під час використання інформаційних технологій.
3. Умови врядування в школі: аналіз проблеми, пошук нових ефективних форм його роботи.
4. Естетичний потенціал загальноосвітньої школи в сучасних умовах.
2016 – 2017 н.р.
1. Особистісне зростання вчителя як мета і результат педагогічного процесу.
2. Використання навчальних комп'ютерних програм у навчанні учнів — один із засобів підвищення ефективності уроку.
3. Стимулювання школярів до самовиховання.
4. Формування у школярів потреби і навичок самоосвітньої роботи, здатності до навчання впродовж усього життя на основі впровадження інноваційних технологій навчання.
2017 – 2018 н.р.
1. Формування інноваційної компетентності і культури в учителів та використання ними інноваційних технологій у педагогічному процесі.
2. Розвиток здібностей учнів шляхом залучення їх до участі в конкурсах, олімпіадах, роботі гуртків, клубів, студій, товариств.
3. Впровадження особистісно зорієнтованого виховання в школі.
4. Формування в учнів пізнавального інтересу до навчання (педрада — конференція).
2018 – 2019 н.р.
1. Забезпечення наступності в роботі початкової та основної школи як одна з основних умов реалізації особистісно зорієнтованого навчання.
2. Ефективні прийоми активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів під час роботи з комп'ютером на всіх етапах уроку.
3. Культивування в вихованців досвіду свободи прийняття особистісних рішень.
4. Проектно-рольовий підхід у позакласній виховній роботі.
2019 – 2020 н.р.
1. Особистісно орієнтоване навчання і виховання як умова формування в учнів життєтворчого потенціалу.
2. Діяльність педагогічного колективу щодо створення психолого-педагогічних умов для особистісного самоврядування школярів.
3. Стан роботи спецкурсів, гуртків, факультативів як один із напрямів роботи вчителя з питань організації інтелектуально-пізнавальної діяльності учнів у навчально-виховному процесі.
4. Система роботи вчителя — основа творчої педагогічної діяльності.