Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 26.04.2024, 15:56

Пастирська ЗОШ

Меню сайту
Погода

Візитка

Директор школи
Дахно Світлана Василівна - спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії,
фах - учитель української мови та літератури

 

Педагогічні працівники школи:
 
 
Плахотна Світлана Борисівна - спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії,
фах -  учитель математики

 

фах - учитель англійської мови

Маслюк Галина Антонівна - спеціаліст першої кваліфікаційної категорії
фах - учитель початкових класів  
 
 
Свиридов Олександр Сергійович - спеціаліст першої кваліфікаційної категорії,
фах -  учитель хімії

У закладі навчається 10 учнів

Працює 5 учителів, із них:

мають кваліфікаційну категорію: «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії» – 2, «спеціаліст першої кваліфікаційної категорії» – 2, «спеціаліст другої кваліфікаційної категорії» – 1

У школі працює соціальний педагог, 4  осіб обслуговуючого персоналу.

Кількість класних кімнат 4, навчальних кабінетів – 11, площа земельної ділянки – 3,8га.

Працює власна котельня.

У закладі освіти діють 1 спортзал, 1 спортивний майданчик, методичний кабінет, кімната дитячої та юнацької організації «Промінь», етнографічний музей, кабінет медичної сестри, актова зала.

 

Учителі школи є учасниками Міжнародних та Всеукраїнських конкурсів:

  • Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України;
  • Всеукраїнського літературного конкурсу «Розкрилля душі»;
  • Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика;
  • Міжнародний конкурс із українознавства;
  • Всеукраїнській виставці «Інноватика в сучасній освіті»;
  • Всеукраїнському конкурсі фахової майстерності для вчителів-україністів «Соняшник-учитель»;
  • Всеукраїнському математичному конкурсі «Кенгуру».

Постійні учасники у виставках «Освіта Смілянщини» та «Освіта Черкащини».

Вчителі школи учасники інтернет-конференцій, вебінарів , науково-методичних семінарів, тренінгів:

«Організація пошукової роботи учнів на уроках математики через використання технології програми «Intel® Навчання для майбутнього;

«Інтерактивна школа творчого вчителя»;

«Проблеми математичної освіти» на базі ННІ фізики, математики та комп’ютерно-інформаційних систем»;

Міждисциплінарному методичному семінарі «Нова школа: фізика та математика» на базі ННІ фізики, математики та комп’ютерно-інформаційних систем;

«Гідність – найвища соціальна цінність людини»;

«Організація роботи з розвязання проблеми насильства в загальноосвітньому закладі».

Педагогічні працівники закладу діляться досвідом роботи на сторінках педагогічної преси. За останні 5 років надруковано більше 20 публікації у фахових газетах і журналах.

Моніторинг участі учнів в інтелектуальних конкурсах 

Учні школи брали участь у:

  • І-ІІ етапах Всеукраїнських предметних олімпіад з базових дисциплін;
  • Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості, присвяченому Шевченківським дням;
  • Міжнародному мовно-літературному конкурсі імені Тараса Шевченка;
  • Міжнародному конкурсі з української мови імені П.Яцика;
  • Інтернет - олімпіаді «На урок» з анг. мови, української мови та математики;
  • Міжнародній гра з світової літератури «Sunflower»;
  • Всеукраїнська краєзнавча гра «Соняшник»;
  • Міжнародному природничому інтерактивний конкурс « Колосок осінній-2018»;
  • Всеукраїнському конкурсі «PUZZLE»,
  • районний фестиваль-конкурс «Мистецький дивокрай Черкащини»
  • конкурс «Світ моїх прав»
  • конкурс читців – декламаторів» Слово вічне, слово невмируще».

Основні завдання, які ставить перед собою школа:

  • вдосконалення навчально-виховного процесу шляхом підвищення науковості при викладанні кожного предмету, використовуючи комп’ютерні програми;
  • зміцнення навчально-матеріальної бази школи;
  • розширення роботи МАН;
  • систематична організація змістовного дозвілля учнів, залучаючи їх до роботи в гуртках, клубах за інтересами, спортивних секціях;
  • всю роботу будувати на принципах гуманізму,
  • демократизму, незалежності від політичних, громадських
  • і релігійних об’єднань, взаємозв’язку розумового,
  • морального, фізичного та естетичного виховання,
  • диференціації змісту і форм освіти і розвивального характеру навчання.

Навчально-методична база школи постійно оновлюється.

Вчителі школи у своїй роботі використовують фахові періодичні видання (в-ва “Основа”, “Ранок”, “Шкільний світ”), педагогічне програмне забезпечення.

Бібліотечний фонд становить 2265 книжки, у тому числі 569 підручників:1-4 клас 264 шт., 5-9 клас – 305 шт.

 

 

Проблеми:

1. Організація навчально-виховного процесу на основі визначення та розвитку нахилів, здібностей і обдарувань школярів з метою їх життєвого самовизначення та самореалізації з урахуванням специфіки малокомплектної школи.

2. Формування успішної особистості школяра шляхом використання інноваційних технологій

 

 

 

Міністерство
Школа онлайн
'
Дія.Цифрова освіта
Педадогічна преса

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz