фах - учитель української мови та літератури
фах - учитель математики
фах - учитель англійської мови
фах - учитель хімії
У закладі навчається 10 учнів
Працює 5 учителів, із них:
мають кваліфікаційну категорію: «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії» – 2, «спеціаліст першої кваліфікаційної категорії» – 2, «спеціаліст другої кваліфікаційної категорії» – 1
У школі працює соціальний педагог, 4 осіб обслуговуючого персоналу.
Кількість класних кімнат – 4, навчальних кабінетів – 11, площа земельної ділянки – 3,8га.
Працює власна котельня.
У закладі освіти діють 1 спортзал, 1 спортивний майданчик, методичний кабінет, кімната дитячої та юнацької організації «Промінь», етнографічний музей, кабінет медичної сестри, актова зала.
Учителі школи є учасниками Міжнародних та Всеукраїнських конкурсів:
- Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України;
- Всеукраїнського літературного конкурсу «Розкрилля душі»;
- Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика;
- Міжнародний конкурс із українознавства;
- Всеукраїнській виставці «Інноватика в сучасній освіті»;
- Всеукраїнському конкурсі фахової майстерності для вчителів-україністів «Соняшник-учитель»;
- Всеукраїнському математичному конкурсі «Кенгуру».
Постійні учасники у виставках «Освіта Смілянщини» та «Освіта Черкащини».
Вчителі школи учасники інтернет-конференцій, вебінарів , науково-методичних семінарів, тренінгів:
«Організація пошукової роботи учнів на уроках математики через використання технології програми «Intel® Навчання для майбутнього;
«Інтерактивна школа творчого вчителя»;
«Проблеми математичної освіти» на базі ННІ фізики, математики та комп’ютерно-інформаційних систем»;
Міждисциплінарному методичному семінарі «Нова школа: фізика та математика» на базі ННІ фізики, математики та комп’ютерно-інформаційних систем;
«Гідність – найвища соціальна цінність людини»;
«Організація роботи з розв’язання проблеми насильства в загальноосвітньому закладі».
Педагогічні працівники закладу діляться досвідом роботи на сторінках педагогічної преси. За останні 5 років надруковано більше 20 публікації у фахових газетах і журналах.
Моніторинг участі учнів в інтелектуальних конкурсах
Учні школи брали участь у:
- І-ІІ етапах Всеукраїнських предметних олімпіад з базових дисциплін;
- Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості, присвяченому Шевченківським дням;
- Міжнародному мовно-літературному конкурсі імені Тараса Шевченка;
- Міжнародному конкурсі з української мови імені П.Яцика;
- Інтернет - олімпіаді «На урок» з анг. мови, української мови та математики;
- Міжнародній гра з світової літератури «Sunflower»;
- Всеукраїнська краєзнавча гра «Соняшник»;
- Міжнародному природничому інтерактивний конкурс « Колосок осінній-2018»;
- Всеукраїнському конкурсі «PUZZLE»,
- районний фестиваль-конкурс «Мистецький дивокрай Черкащини»
- конкурс «Світ моїх прав»
- конкурс читців – декламаторів» Слово вічне, слово невмируще».
Основні завдання, які ставить перед собою школа:
- вдосконалення навчально-виховного процесу шляхом підвищення науковості при викладанні кожного предмету, використовуючи комп’ютерні програми;
- зміцнення навчально-матеріальної бази школи;
- розширення роботи МАН;
- систематична організація змістовного дозвілля учнів, залучаючи їх до роботи в гуртках, клубах за інтересами, спортивних секціях;
- всю роботу будувати на принципах гуманізму,
- демократизму, незалежності від політичних, громадських
- і релігійних об’єднань, взаємозв’язку розумового,
- морального, фізичного та естетичного виховання,
- диференціації змісту і форм освіти і розвивального характеру навчання.
Навчально-методична база школи постійно оновлюється.
Вчителі школи у своїй роботі використовують фахові періодичні видання (в-ва “Основа”, “Ранок”, “Шкільний світ”), педагогічне програмне забезпечення.
Бібліотечний фонд становить 2265 книжки, у тому числі 569 підручників:1-4 клас 264 шт., 5-9 клас – 305 шт.
Проблеми:
1. Організація навчально-виховного процесу на основі визначення та розвитку нахилів, здібностей і обдарувань школярів з метою їх життєвого самовизначення та самореалізації з урахуванням специфіки малокомплектної школи.
2. Формування успішної особистості школяра шляхом використання інноваційних технологій