Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 25.04.2024, 08:10

Пастирська ЗОШ

Меню сайту
Погода

Концепція розвитку

         Місія школи - це ціннісні орієнтири навчального закладу. Враховуючи соціальне замовлення на випускника школи як людину, здатну орієнтуватися в життєвому просторі, здатну жити в ринкових відносинах, професійно - орієнтовану, інтелектуально розвинену, національно - свідому, виховану, життєво -компетентну.
        Педагогічний колектив вважає, що в сучасному суспільстві школа повинна стати гарантом інтелектуального, духовного, фізичного розвитку вихованців. Вона повинна задовольняти різнобічні запити дітей,здійснювати компетентно - орієнтований підхід у навчанні та вихованні.

 

 

МОДЕЛЬ ШКОЛИ
 

         В майбутньому ми бачимо школу як загальноосвітню школу -родину.
         Випускник школи повинен бути інтелектуально розвинутим, особливо орієнтованим на цінності: здоров'я, працю, повагу, доброту, культуру, тобто бути життєво компетентним.
         Ідеальна модель випускника школи - це носій національних і загальнолюдських традицій, почуття патріотизму, любові до Батьківщини, високих моральних цінностей.

 

 

 

 

ШКОЛА МАЙБУТНЬОГО ОЧИМА УЧНІВ, БАТЬКІВ, ВЧИТЕЛІВ
(результати анкетування)

 

 

-        Школа - родина

-        Вчителі, батьки, учні - єдина родина

-        Взаєморозуміння між учнями та вчителями

-        Комп'ютер у кожному навчальному кабінеті

-        Достатня кількість підручників, посібників, дидактичних матеріалів

-        Відремонтований спортивний зал

-        Шкільна форма

-        Шкільна газета

-        Сучасні дошки

-        Сучасна копіювальна техніка

-        Заміна віконних рам

 

 

    -        Придбання необхідних шкільних меблів

 

 

АКТУАЛЬНІСТЬ РОДИННО - СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ

 

          Із сім'ї протоптується стежка до школи, і вже тоді на життєву дорогу ведуть дітей два розуми, два досвіди, здобуті у сім'ї та у школі.
          Родина дає уявлення школярам про зовнішню і внутрішню культуру людини, виховує шанобливе ставлення до батька та матері, до старших, формує уявлення про загальнолюдські моральні вартості, привчає дітей до праці, поваги до людей. Отже,

 

 

 

 

Українська родина

 

 

 

 

1. школа патріотизму
2. національного єднання та виховання
3. місце прищеплення здорових норм і навичок
4. кузня пошанування
5. рідної мови, звичаїв, традицій

 
Особливу роль педагогічної культури батьків у родинному вихованні дітей звертали увагу:
 
Г.Сковорода, Т. Шевченко, П. Куліш, Б. Грінченко, І. Франко, О. Духнович, Леся Українка, С. Русова, Г. Ващенко, І, Огієнко.

         Школа може успішно виконувати свої функції щодо виховання підростаючого покоління тільки у тісному взаємозв'язку із сім'єю. Важливо, щоб батьки усвідомлювали свою високу відповідальність за виховання дітей і повсякденно підтверджували це на практиці.

 

 

 

     У золотих перлинах народної мудрості закодовано погляди попередніх поколінь, поціновано значення сім'ї у житті суспільства:

 

 

 

-  Яка вода, такий млин, який батько, такий син.

-  Який батько, такі й діти.

-  Які мамка й татко, таке й дитятко.

-  Який дід, такий його глід.

-  Живемо не батьками - помремо не людьми.

 

 

Основні  сфери, що потребують стратегічних змін

          1. Навчальна робота

          2. Виховна робота

          3. Розвиток творчої особистості

          4. Співдружність сім’ї і школи.

          5. Партнерство

          6. Волонтерство

          7. Розвиток учнівського самоврядування

         8. Співпраця з громадою

          9. Сфера життєвого простору школи – дизайн території школи 

         10. Збереження і зміцнення здоров’я дітей  

               

         План дій з досягнення результатів

У ході втілення даного плану розвитку будуть реалізовані 5 проектів.

-         Проект «Родина»  орієнтований на розширення дієвої співпраці з батьками.

-         Проект «Дозвілля громади»  передбачає набуття досвіду партнерства , волонтерства, зростання загальної культури учасників навчально-виховного процесу.

-         Проект  «Поклик рідної землі» орієнтований на формування активної життєвої позиції,  виховання патріотизму .

-         Проект «Разом до здоров’я»  забезпечить реалізацію проблеми ,,Збереження і зміцнення здоров’я дітей під час навчально-виховного процесу”.                                                                

 Механізм реалізації

План розвитку школи реалізовуватиметься через річні плани роботи школи, систему проектів, виховні заходи, бесіди, гурткову та позакласну роботу, анкетування, роботу з батьками,  співпрацю з громадою, учнівським самоврядуванням.

          Етапи реалізації плану розвитку школи

1.      Підготовчий (січень – лютий  2016  р.): дослідження і самооцінювання.

Мета: сформувати спільне уявлення про бажані зміни, знайти джерело досвіду і дати оцінку діяльності школи з метою її вдосконалення.

2.     Визначення напрямків діяльності  (березень 2016 р.) : залучення   

партнерів , планування.

           Мета: залучити до розроблення плану розвитку зовнішнє середовище  

           школи ( батьків, місцеву владу, членів   громади),

           скласти карту партнерів школи та обговорити з ними угоду 

           про співпрацю. Визначити об’єм потенційно доступних ресурсів,  дати   

           оцінку реалістичності передбачуваних змін, скласти план розвитку 

            школи на 5  років.   

3.     Виконання плану розвитку школи (вересень 2015 року -  серпень  

    2020 р.) :   реалізація проектів.

     Мета: ідеї та плани втілити в життя, створити сучасне освітнє    

    середовище,  в якому успішно реалізується творчий потенціал дитини   

    через навчання ,  сім’ю, громаду.      

4.     Підсумковий (вересень – грудень 2020р.): аналітико- корекційна  

діяльність .

          Мета: проаналізувати досягнуті результати  і визначити перспективи  

          подальшого розвитку.

     Контроль за планом. Оцінка роботи

        З метою контролю за виконанням плану розвитку школи, оцінки якості проведеної роботи створена група експертів, яка проводитиме системний аналіз реалізації плану.

 До складу експертної групи включені координатори проектів, керівники органів місцевого самоврядування та представники громади:

  • сільський голова____________________
  • голова Ради школи___________________
  • директор школи_______________________
  • голова батьківського комітету_____________
  • сімейний лікар_________________________
  • педагог – організатор ___________________
  • вчитель ______________________________
  • вчитель______________________________

          Оцінка результатів роботи здійснюватиметься шляхом анкетування, тестування, порівняльного аналізу, вивчення думки учасників навчально-виховного процесу, щорічних звітів директора школи, розгляду стану виконання плану розвитку школи на засіданні педагогічної ради.

          Джерела фінансування

План розвитку школи фінансуватиметься за рахунок:

-         бюджетних коштів відділу освіти;

-         коштів спонсорів і партнерів школи;

-         благодійних добровільних внесків батьків,

           -       інших джерел фінансування не заборонених чинним законодавством.

      Очікуванні результати виконання плану розвитку школи

1.            Зросте імідж школи на 10%.

2.             Підвищиться рівень загальної культури учасників навчально – виховного процесу  на 3- 5 % .

3.         Зросте кількість учнів, свідомо зайнятих суспільно – корисною  

        діяльністю,   волонтерством  на 5 – 7 %.

4.            Покращиться успішність учнів  на 3 – 5%.

5.            Збільшиться кількість вчителів, які втілюють ідею гуманної       педагогіки на 3-5 %.        

6.            Зросте кількість батьків – активних учасників шкільного життя на 5%.

7.            Зменшиться рівень захворюваності дітей на 25%.

8.            Зросте рівень матеріально – технічного забезпечення школи на 3 – 5 %.

Міністерство
Школа онлайн
'
Дія.Цифрова освіта
Педадогічна преса

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz